motoring|underground  
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Blog


Go Back   motoring|underground > Showoffs > Show Events
Reply
 
Thread Tools
  #46  
Old 11-22-2009, 07:58 AM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

yes it was tons of fun, hahah oh those are thumbnail, u click them to expand? cuz i dont wanna put big ones, not sure if it would annoy u guys hahaha
Reply With Quote
  #47  
Old 11-22-2009, 08:15 AM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

sorry guys hahaha i just noticed the thumbnails are super tiny even when u click on them hahah, just look me up in photobucket at kcle730@yahoo.com
Reply With Quote
  #48  
Old 11-22-2009, 09:55 AM
heyitzsushiboi's Avatar
heyitzsushiboi heyitzsushiboi is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 481
Default

aww no pix from the ebar parking lot? and kyle needs to put up the target pix!!!
Reply With Quote
  #49  
Old 11-22-2009, 02:17 PM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

i was trying to take some pics but i guess everyone wants to take it somewherr else hahaha srry man, dont worry ill take somd next time we go, the food was good! thx mike hahah btw and u pm me the part number thx man
Reply With Quote
  #50  
Old 11-24-2009, 12:17 AM
xnotfunkylex's Avatar
xnotfunkylex xnotfunkylex is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2006
Location: Orange County. CA
Posts: 4,377
Send a message via AIM to xnotfunkylex
Default

I'll get them soon.
__________________
Click the image to open in full size.
Reply With Quote
  #51  
Old 11-24-2009, 12:35 AM
imortalsin84 imortalsin84 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Nov 2008
Location: Garden Grove, Ca
Posts: 1,056
Default

yup +1 food was hella good
Reply With Quote
  #52  
Old 11-24-2009, 03:36 AM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

++++++++++2!! very good! heheheh
Reply With Quote
  #53  
Old 11-24-2009, 08:04 PM
jbkoopa's Avatar
jbkoopa jbkoopa is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Sep 2008
Location: SoCal: Rancho Cucamonga & Walnut
Posts: 1,775
Send a message via AIM to jbkoopa
Default

+
bombass food.
__________________
Click the image to open in full size.
Reply With Quote
  #54  
Old 11-24-2009, 08:56 PM
heyitzsushiboi's Avatar
heyitzsushiboi heyitzsushiboi is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 481
Default

thank you thank you let's keep the good times rolling. so the first meet of december will be at the live sockets block party correct? this'll probably be a good opportunity to spread the word about our bi-monthly meet too. so that's myself, louis, kevin, brandon... and possibly jb, christine, randy, john, and some others?
Reply With Quote
  #55  
Old 11-24-2009, 08:57 PM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

hahaha so.. wats the new time? since 5 seem to be too late for anyone hahah i suggest 2 oclock? then if theres still ppl at night, we cud go photoshoot ;]
Reply With Quote
  #56  
Old 11-24-2009, 08:57 PM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

Quote:
Originally Posted by heyitzsushiboi View Post
thank you thank you let's keep the good times rolling. so the first meet of december will be at the live sockets block party correct? this'll probably be a good opportunity to spread the word about our bi-monthly meet too. so that's myself, louis, kevin, brandon... and possibly jb, christine, randy, john, and some others?
hahah yep, that sounds good, perfect place to spread it
Reply With Quote
  #57  
Old 11-24-2009, 11:54 PM
jbkoopa's Avatar
jbkoopa jbkoopa is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Sep 2008
Location: SoCal: Rancho Cucamonga & Walnut
Posts: 1,775
Send a message via AIM to jbkoopa
Default

Quote:
Originally Posted by heyitzsushiboi View Post
thank you thank you let's keep the good times rolling. so the first meet of december will be at the live sockets block party correct? this'll probably be a good opportunity to spread the word about our bi-monthly meet too. so that's myself, louis, kevin, brandon... and possibly jb, christine, randy, john, and some others?
whats the live sockets block party??
ive never heard of that
but it sounds like funnnn
__________________
Click the image to open in full size.
Reply With Quote
  #58  
Old 11-25-2009, 02:23 AM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

Quote:
Originally Posted by jbkoopa View Post
whats the live sockets block party??
ive never heard of that
but it sounds like funnnn
hahah it is under SHOW EVENT - LIVE SOCKETS BLOCK PARTY
Reply With Quote
  #59  
Old 11-25-2009, 02:27 AM
BrandonH's Avatar
BrandonH BrandonH is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Jul 2008
Location: Socal
Posts: 942
Send a message via AIM to BrandonH
Default

yup im in, we should all caravan!
Reply With Quote
  #60  
Old 11-25-2009, 02:43 AM
kcle730 kcle730 is offline
Y Rated - 186 mph
 
Join Date: Oct 2009
Location: Garden Grove, SoCal
Posts: 709
Send a message via AIM to kcle730
Default

For Sure! hahaha let me know wat we gonna do and where we should meet
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


CURRENT MOON

All times are GMT. The time now is 07:47 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
2005 motoring|underground, all rights reserved.